Wednesday 2 January 2013

Cuba Untuk Kembali Senyum



Malang tidak berbau. Hidup tak selalunya indah. Segala yang kita impikan tak mungkin selalu menjadi kenyataan. Begitulah juga dengan aku. Segala harapan hancur berkecai di tengah jalan. Ku sangkakan panas hingga ke petang rupanya hujan di tengah hari. Tak ku sangka tak ku duga, rupa rupanya aku salah mentafsir segala apa yang diucapkan malah dari segala perbuatannya terhadap aku dan keluarga. Amat tak menyangka sekali begini pengakhiran kisah kami. Adakah hubungan jarak jauh menjadi puncanya ? Mungkin ya ! Apa pun yang berlaku, tiada guna menangisi kekecewaan ini. Aku sedar, tiada gunanya lagi meratapi perpisahan ini. Nasihat emak, kakak kkak aku serta sahabat tersayang membuatkan mencuba untuk kembali senyum dan keluar dari kesedihan ini. Lupakan segala yang terjadi. Buka buku baru sempena tahun baru yang baka menjelang.


;)

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda yang membina atau tak membina nye pun adoi kat sini yer.. peaceee ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...