Sunday 19 February 2012

tentang rasa !



Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penat ku
'tuk sejenap lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
                                                                                                
Menyatukan perasaan kau dan aku      
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
tak padam didera goda dan masa


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya



Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya







No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda yang membina atau tak membina nye pun adoi kat sini yer.. peaceee ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...