Tuesday 21 February 2012

Selamat pagi semua...haish..rasa mcm jeles je tengok orang punya blog lawa lawa..canggih-canggih..aku punya,apa pun tak boleh..hudoss ! tapi tak apa,dengan khidmat baik bloggers yang membuat bermacam-macam tutorials untuk kemudahan orang2 baru macam aku ni...aku akan cuba sedaya upaya untuk mencantikkan blog aku..just for fun~ for myself..untuk tatapan anak-anak kelak ! cewahhh..hihi.. Antara blog yang aku boleh dapat banyak ilmu tentang blog2 ni ialah :-

1) Lyssa Faizureen
2)
Mereka banyak membantu saya dalam ilmu blogging...hihi..suke..terima kaseh sgt..HALAL kan ilmu yg diberi ya cik-cik manis... =)

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda yang membina atau tak membina nye pun adoi kat sini yer.. peaceee ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...