Wednesday 29 February 2012

Sumpah ! Aku sayang dia...

Ya Allah ya tuhan kami...kau jodaohkanlah aku dengannya
ya Allah...satukanlah hati kami...Bukakanlah hatinya 
untuk menerima aku seadanya..bukakanlah jua hati keluarganya untuk menerima aku dan keluargaku untuk menerima dia...
Ya Allah..sesungguhnya aku amat menyayanginya ya Allah...
teguhkanlah iman dia ya Allah..
permudahkan lah segala urusannya ya Allah..
kau jaga lah dia sebaik-baiknya agar kelak dia dapat menjaga ku dengan 
baik ke jalan-Mu ya Allah Ya Rahim...
satukanlah hati kami...
hanya padaMu aku memohon,dan hanya Engkaulah 
yang akan memakbulkan segala doa ku..amin.. 

=)


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda yang membina atau tak membina nye pun adoi kat sini yer.. peaceee ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...