Sunday, 17 February 2013

Bagai Kaca Terhempas Ke Batu



Ohhh, berkecai sungguh hati ini rasanya bila tengok gambar pertunangan dia. Perasaan benci terhadapnya semakin meluap-luap dalam diri aku. Tak sangka, sungguh tidak disangka, aku diperdaya oleh mulut manisnya. Bercakap bagai menanam tebu di pinggir bibir. 

Bila ingat balik kenangan dulu, saat keluar bersama, berhubung melalui telefon, dia selalu datang ke rumah jumpa mak abah aku, ajak aku jumpa mak dia macam betul-betul ikhlas dengan aku. Tapi bulan lepas dia bagitahu yang dia nak kawen. Arghhhhhh, menangis tak berlagu aku time tuuu.. Dan sekarang aku terlihat gambar pertunangannya dengan perempuan tu kat Facebook. Oh, luluh hati ini. Selama ini dia cuma permainkan aku ? Dia bercinta dengan perempuan tu dan dalam masa yang sama dia telah bagi bermacam-macam harapan pada aku ! :(

Kenapa bersikap begitu ? Perlu ke permainkan perasaan orang untuk kepentingan diri sendiri ? 

Andai dapat ku undurkan putaran dunia, pasti tidak ku sambut salam perkenalan darimu jika beginilah pengakhirannya.



Nevermind i'll find someone DEFINITELY NOT like youuuuuuu.

6 comments:

  1. rilek rilek!!!! been there, done that.

    insyaallah, kalau kita sabar DIA akan temukan kita dengan orang yang LEBIH baik..... *saya dah jumpa. tunggu turn awak ye*

    ReplyDelete
  2. yui ingt kisha almy nadia td.. sbr ea dear.. pasti jumpa jdoh lbh baik dri dia.

    ReplyDelete
  3. sabar ye..insyaAllah kamu akn dipertemukan ngan jodoh yg jauhh lg baik soon ;)

    btw,blogwalking here..jum sama2 follow belog kite ye :)

    ReplyDelete
  4. hai sy datang dari contest http://yuyukstandalone.blogspot.com/2013/06/contest-mereka-tagline-jelitawanis.html .. jom join!

    ReplyDelete
  5. Hi! 안녕하세요~~! We are Twinscraftlife! we sell
    purely handmade products such as pouch,
    phone cover, pencil case, and more cute items!
    쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
    http://twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda yang membina atau tak membina nye pun adoi kat sini yer.. peaceee ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...